======================================================================================
'✿'ܓ♥ ..........ᗩᔕᔕᗩᒪᗩᗰᑌᗩᒪᗩIKᑌᗰ.......♥ '✿'ܓ

( : . . . sebarkanlah walau hanya satu ayat . . . : )

- tidak ada hakcipta terpelihara untuk iLmu yang dataNgnya daRi yaNg Maha Esa. bahkan kita dituNtut uNtuk meNyebarkaN apa yaNg kita taHu. maKa, sEbarkanLah apa saJa yaNg aNda fikiRkan perLu disebarkAn. tidaK perLu liNk keMbali atau miNta iZin. apa yaNg aNtum baCa di siNi hanyaLah maKlumat. ianyA akaN meNjaDi iLmu yaNg bermaNfaAt apaBiLa diAmaLkan. dan jIka kita saMpaikaN iLmu yaNg kita ada kePada oraNg lain, maKa Allah akan meNganugerahkan kepaDa kita iLmu yaNg belum kiTa taHu..

(: syUkran jaZila atas kuNjungaN dan seMoga Allah teMukan kita di syurgaNya yaNg aBaDi.. aMin :)

======================================================================================

aku, kamu dan Dia

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


Aku sayang kamu
Aku sayang DIA
Tanpa DIA kita tak mungkin bersua
Kerana DIA aku mampu lihat kamu
Kerana DIA aku boleh lihat dunia

Aku sayang kamu
Aku juga sayang DIA
DIA yang mengajar tentang semua
Tentang kehidupan
Tentang manusia
Tentang kamu

Jangan kamu pisahkan
Antara aku dan DIA
Andainya aku..
kau tinggalkan
Aku hanya digelar…
“bekas” kekasih…

Tapi…

Jika aku tinggalkan DIA
Tiada “bekas” untukku
Tiada “bekas” untuknya

Kerana…

Darah merah yang mengalir
adalah darah DIA…

kemaafan darimu ku pinta
Aku tidak akan sayang kamu
Tanpa restu dari DIA
Aku tidak akan sayang kamu
Tanpa keredhaan NYA..


~••~sayangilah Allah lebih daripada siapa2 pun~••~


semoga apa yang di kongsikan ini bermanfaat.. kalo suke like ek =)

2 143 sahabat komen ♥ :

nik lan nik mat said...

kerana Dia juga yg menganugerahkan perasaan cinta itu..